Termohigrometru HARVIA
                                                    -10%  
Cod produs: SAS92300

Termohigrometru HARVIA

182.90 lei 203.22 lei
Prețurile sunt aplicabile fără taxe de livrare
buc.:
Timp de livrare
Produsul poate avea o potrivire sau o culoare ușor diferită față de cea din imagine.

Termohigrometru HARVIA

Termohigrometru HARVIA orizontal cu capete rotunjite. Termohigrometrul mecanic de încredere HARVIA vă va permite să monitorizați cu ușurință temperatura și umiditatea saunei. Termohigrometrul HARVIA într-un stil elegant, clasic se va potrivi perfect în designul fiecărei saune. Calitatea, fiabilitatea și durabilitatea produselor lor sunt importante pentru compania finlandeză HARVIA. Deci termohigrometrul HARVIA are o garanție de 2 ani, astfel încât în această perioadă pot fi raportate defecțiuni neașteptate.

Termohigrometrul HARVIA este etanș, sigur și rezistent la temperaturi ridicate și umiditate. Fabricat din lemn, deci este foarte convenabil de utilizat într-o saună. Recomandările au fost urmate în producerea acestui termo-higrometru, astfel încât intervalul de citiri al higrometrului este de 0 - 100%, iar termometrul este de 120 de grade.

HARVIA lucrează de mulți ani în domeniul produselor pentru saună, astfel încât este de încredere și garantează o calitate ridicată a produselor. Termohigrometrul HARVIA este considerat unul dintre produsele de cea mai înaltă calitate în comparație cu concurenții săi. Nu veți greși niciodată când cumpărați produse de la această companie.

Termohigrometrul este unul dintre cele mai importante echipamente pentru saună. Higrometrul este conceput pentru a măsura și monitoriza schimbările de umiditate din cameră, iar termometrul determină temperatura. Ambele dispozitive sunt pur și simplu necesare dacă doriți un microclimat sigur și adecvat în baia de aburi. Umiditatea din camera trebuie controlata in functie de temperatura. Cele două dispozitive sunt strâns legate, așa că cele două sunt adesea vândute ca un singur dispozitiv. Acest lucru este foarte convenabil deoarece ocupă mai puțin spațiu și totul este într-un singur loc.

Ce date arată termo-higrometrul pentru a putea vizita în siguranță baia de aburi?

Când temperatura în saună este de aproximativ 100 - 110 de grade, higrometrul ar trebui să arate mai puțin de 35% umiditate. Într-o saună cu aburi, când temperatura este de 60 de grade, umiditatea optimă este de 85%.

Instalarea corectă a unui termo-higrometru în saună

Pentru a obține cele mai precise citiri, este recomandabil să plasați termo-higrometrul la o înălțime de aproximativ 1,6 metri. Este optim cand este instalat la o distanta de 1,5 - 2 metri de usa, incalzitor si ferestre. Deoarece sursele de frig și căldură încurcă acuratețea citirilor.

Niveluri de umiditate și temperatură interioare recomandate:

sauna ruseasca. De preferință, termo-higrometrul arată aproximativ 75 până la 85% umiditate și + 60 până la 70 de grade căldură;
baie turceasca (abur). Termohigrometrul ar trebui să arate un nivel de umiditate de 95 până la 100% și o căldură de + 70 până la 100 de grade;
Sauna. Optim cand termo-higrometrul arata 25 - 35% umiditate si + 100 - 110 grade caldura;
Toaletă. Termohigrometrul trebuie să arate 90 - 100% umiditate și + 30 - 40 de grade căldură;
Lounge. Se recomandă ca citirile termo-higrometrului să fie de 30 - 60% umiditate și +20 - 25 de grade căldură.


Cu un raport corect de temperatură și umiditate, procedurile de saună vor fi plăcute și benefice organismului.

  • Garanție (y.) 2
  • Tara de fabricatie Finlanda
  • Greutate 0.4000

Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.

Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.

Livrarea este întotdeauna disponibilă.

Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.

Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.

Termenul de livrare pe site este aproximativ.

Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.

Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.

NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.


Preturi de livrare la domiciliu

Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.

Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).

Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.

Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.

 

Colectarea bunurilor

La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.

La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.

Returnarea mărfurilor

Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.

Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:

1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.

2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.

3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]

NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.

Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.

Produse asemănătoare

Produse similare